Leírás
Acélfenyves földjéért örök harc dúl két frakció között: a derék és szorgalmas acélkérgűek, a vashegyek telepesei és a vad fenyvesjárók, az erdők gyors és halálos árnyai között.
Mindkét frakció a föld irányításáért és annak legnagyobb kincséért küzd: a Larimor kristályokért. A titokzatos kristályok és a bennük rejlő hatalmas energia megtalálható szerte a kolosszális hegyekben és a sűrű erdőkben.
Az acélkérgűek azon dolgoznak, hogy kivonják a kristályok esszenciáját, amiből aztán üzemanyagot gyárthatnak hatalmas gépeiknek és mérnöki csodáiknak. Ha sikerrel járnak, óriási kohóik számtalan sereget ontanak a földekre, és sikerül végső uralmat szerezniük Acélfenyves felett is. A fenyvesjárók arra törekszenek, hogy a kristályok nyers mágikus erejét felhasználva felkutassanak és visszaszerezzenek három ősi totemet a hegyekben elrejtett, titkos rituális helyszínekről. Amint előkerülnek, ezeknek a totemeknek az együttes ereje megidézi az Őrzőt, az erdők ősi védelmezőjét, aki végleg kiűzheti az acélkérgűeket. Így vagy úgy, az örök konfliktus hamarosan már a múlté lesz.
Az Acélfenyves egy erősen aszimmetrikus, kártyavezérelt taktikai játék 1-2 játékos számára. Minden fordulóban te és az ellenfeled felváltva játszotok ki összesen 3-3 frakcióspecifikus kártyát az akcióhatásukért.
Ezen hatások közé tartozik a seregek mozgatása, csata kezdeményezése, a kristályok kinyerése, ideiglenes, passzív jutalmak megszerzése és még sok más. A harcban ugyanazokat a kártyákat fogod felhasználni, de most már a harci értékükért. Ezzel egyidejűleg harci bónuszokat szerezhetsz, sebzéseket oszthatsz ki, és növelheted sereged dominanciáját annak érdekében, hogy győztesként térj vissza a harcmezőről.
Az acélkérgűek parancsnokaként az elsődleges célod az, hogy a külső hegyekben először alapokat, és ha elegendő kristályt gyűjtöttél össze, azokra kohókat építs. A fenyvesjárók törzsfőnökeként az a küldetésed, hogy megkeresd néped ősi totemjeit a látomáskártyáid segítségével, széttipord a hegyeket irányító acélkérgű seregeket, és végül eljuttasd a totemeket a külső erdők biztonságába, amelyek az acélkérgű seregek hatókörén kívül esnek.
Ha parancsnokként felépíted a harmadik kohót, vagy törzsfőnökként biztonságba helyezed a harmadik totemet, azonnal megnyered a játékot.
Ajánlott korosztály: 12 éves kortól
Játékosok száma: 1-2 fő
Játékidő: 30-90 perc
A doboz tartalma:
- 1 térkép
- 20 kristály
- 20 jelölő
- 1 acélbot körfolyamkártya
- 1 botsegédlet
- 1 varázskocka
- 50 erőkártya
- acélkérgű játékelemek:
- 1 frakciótábla
- 3 alapkártya
- 20 fém acélkérgű harcos 5 fém alap/kohó, 3 fém gólem, 1 fém fúra, 35 különleges kártya
- fenyvesjáró játékelemek:
- 1 frakciótábla
- 3 alapkártya
- 20 fa fenyvesjáró harcos, 5 fa totem, 10 látomáskártya, 35 különlegeskártya